investice.cz

Vaše investiční příležitosti

Británie pokutovala Facebook v souvislosti s převzetím služby Giphy

20.10.2021
britániefacebooksoud

Zákazníci Moseru si mohou navrhnout online vlastní křišťálový výrobek

20.10.2021
ecommercepodnikáníčesko

Čína tlačí na McDonald's, aby před olympiádou přijímal digitální měnu

20.10.2021
bankamcdonaldsčína

Streamovací služba Spotify najme stovky lidí, aby povzbudila prodej reklamy

19.10.2021
evropaspotify

Adidas letos čeká návrat k silnému růstu

10.03.2021

Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas letos čeká návrat k...

Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas letos čeká návrat k silnému růstu, tržby by měly stoupnout především v Číně, zbytku Asie a v Latinské Americe. Na zisk ale bude mít negativní dopad prodej dceřiné značky Reebok. Loni tržby v důsledku pandemie klesly o 16 procent na 19,8 miliardy eur (519 miliard Kč) a provozní zisk se snížil na 751 milionů eur z 2,66 miliardy eur. Firma to uvedla ve svém dnešním sdělení, během dne také představí novou strategii na období do roku 2025.

V samotném čtvrtém čtvrtletí se tržby bez očištění od vlivu směnných kurzů zvýšily o jedno procento na 5,5 miliardy eur. Provozní zisk mírně klesl na 225 milionů eur. Obě hodnoty ale překonaly očekávání analytiků.


Ve výhledu na rok 2021 už není zahrnut Reebok. Náklady spojené s prodejem této společnosti, kterou Adidas koupil před 15 lety, aby mohl účinněji konkurovat americké firmě Nike, se vyšplhají na 200 milionů eur.


Adidas má nyní po uzávěrách kvůli protipandemickým opatřením otevřených více než 95 procent poboček. V Evropě byla v posledním kvartálu zavřena zhruba polovina obchodů, prodej na internetu ale vzrostl o 43 procent.


Letos by se tržby podle firmy měly po očištění od vlivu směnných kurzů zvýšit o 15 až 20 procent. V Číně, dalších asijských zemích a v Latinské Americe by se mohly zvednout až o 30 procent.


Rival Puma čekává, že finanční dopady uzávěr přetrvají až do druhého čtvrtletí. Věří ale, že výrazné zlepšení přijde díky celosvětovému zájmu o běhání poté.


Zdroj: ČTK



"Společnost Adidas představila svou novou strategii Own the Game. V rámci této strategie chce výrazně zvýšit tržby a zisk. Zaměřit se chce hlavně na fotbal, běh, trénink, outdoor a životní styl."

Štěpán Křeček, hlavní ekonom BHS

Investiční příležitosti

I zde napíšeme několik vět, které navážou na předchozí text. Tentokrát vedeme možnost využít informace získané sledováním obsahu v praxi a vyzveme lidi, aby využili jeden z investičních produktů a sami se do světa investic zapojili.

top