investice.cz

Vaše investiční příležitosti

Británie pokutovala Facebook v souvislosti s převzetím služby Giphy

20.10.2021
britániefacebooksoud

Zákazníci Moseru si mohou navrhnout online vlastní křišťálový výrobek

20.10.2021
ecommercepodnikáníčesko

Čína tlačí na McDonald's, aby před olympiádou přijímal digitální měnu

20.10.2021
bankamcdonaldsčína

Streamovací služba Spotify najme stovky lidí, aby povzbudila prodej reklamy

19.10.2021
evropaspotify

Výsledky Kofoly – možný konec na polském trhu

16.05.2018

Kofola dnes ráno představila kvartální hospodářské výsledky. Firmě se dařilo zejména v České republice a na Slovensku.

Kofola dnes ráno představila kvartální hospodářské výsledky. Firmě se dařilo zejména v České republice a na Slovensku. V Polsku se naopak trápí. Dle společnosti si její značky v Polsku nevytváří silnou pozici. Kofola tak do konce roku chce najít příležitost expandovat formou nových akvizic. Pokud se jí to nepovede, zváží odchod z polského trhu.

Hrubý zisk před odpisy a úroky EBITDA vzrostl o 23,2 procenta na 97 milionů korun. Provozní zisk EBIT dosáhl ztráty 37,3 milionu korun.Oproti loňské vyšší ztrátě došlo tedy ke zlepšení přibližně o  57 milionů korun. Čistý zisk po zdanění dosáhl ztráty 68 milionů korun, podobně jako loni. Celkové tržby meziročně rostly o 6,7 procenta na 1,4 miliardy korun. Bez polského trhu by ale rostly o 10,9 procenta. Tržby na českém trhu ze zvýšily o 14 procent díky silným výsledkům produktů Kofola, Rajec a Vinea. Adriatický region rostl o 17 procent díky Chorvatsku. Značka salaterií a fresh barů UGO zaznamenala růst přibližně o 32 procent.


Majoritní vlastník AETOS navíc navrhuje zvýšení dividendy. Letos chce vyplatit 16,20 korun na akcii. To je o 3,30 korun více než v loňském roce, kdy výplata byla ve výši 13,50 korun na akcii.


Zaujal Vás tento článek? Jste investor?

Nechte nám na sebe spojení, ozveme se Vám zpět.

Formulář odeslán!

Děkujeme za vyplnění kontaktního formuláře!


Investiční příležitosti

I zde napíšeme několik vět, které navážou na předchozí text. Tentokrát vedeme možnost využít informace získané sledováním obsahu v praxi a vyzveme lidi, aby využili jeden z investičních produktů a sami se do světa investic zapojili.

top