investice.cz

Vaše investiční příležitosti

Británie pokutovala Facebook v souvislosti s převzetím služby Giphy

20.10.2021
britániefacebooksoud

Zákazníci Moseru si mohou navrhnout online vlastní křišťálový výrobek

20.10.2021
ecommercepodnikáníčesko

Čína tlačí na McDonald's, aby před olympiádou přijímal digitální měnu

20.10.2021
bankamcdonaldsčína

Streamovací služba Spotify najme stovky lidí, aby povzbudila prodej reklamy

19.10.2021
evropaspotify

Spotify zvýšila tržby o 17 procent, přibylo prémiových abonentů

03.02.2021

Provozovatel největší světové služby pro streamování hudby Spotify ve čtvrtém čtvrtletí zvýšil tržby...

Provozovatel největší světové služby pro streamování hudby Spotify ve čtvrtém čtvrtletí zvýšil tržby o 17 procent na 2,17 miliardy dolarů (46,8 miliardy Kč). Počet předplatitelů prémiové služby, která této švédské společnosti generuje většinu tržeb, v posledním kvartálu vzrostl meziročně o 24 procent a přesáhl 155 milionů. Poptávka po streamování hudby se za pandemie covidu-19 zvýšila.

Tržby překonaly odhady analytiků, kteří je odhadovali na 2,15 miliardy dolarů. Zatímco na tržbách z reklamy se pandemie podepsala negativně, příznivě ovlivnila počet nových předplatitelů.


Firma kromě placené prémiové služby nabízí i bezplatnou službu, kterou podporuje reklama. Celkový počet jejích aktivních měsíčních uživatelů vzrostl o 27 procent na 345 milionů.


Spotify nicméně očekává, že tržby a počet abonentů prémiové služby v letošním prvním čtvrtletí nedosáhne odhadů analytiků, a to kvůli nejistotě ohledně trvání pandemie. Firma předpovídá tržby v rozmezí 1,99 až 2,19 miliardy dolarů a počet předplatitelů prémiového obsahu 155 a 158 milionů.


Zdroj: ČTK



"Spotify byla založena v roce 2006 ve Stockholmu. V roce 2010 Světové ekonomické fórum označilo společnost Spotify za technologického průkopníka. V roce 2020 se Spotify stala nejstahovanější hudební aplikací ve Spojených státech."

Štěpán Křeček, hlavní ekonom BHS

Investiční příležitosti

I zde napíšeme několik vět, které navážou na předchozí text. Tentokrát vedeme možnost využít informace získané sledováním obsahu v praxi a vyzveme lidi, aby využili jeden z investičních produktů a sami se do světa investic zapojili.

top