investice.cz /magazín
Vaše investiční příležitosti

Ranní zpravodaj: Americký trh práce se nadále ochlazuje

10.05.2024
S&P500akcieburzadow jonesnasdaqusa

Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě

10.05.2024
EVautoevropainvesticevýrobačína

OpenAI by mohla v pondělí představit konkurenta vyhledávače Googlu

10.05.2024
AIgoogletechnologie

Ranní zpravodaj: Index S&P 500 uzavřel ve strědu zhruba beze změny

09.05.2024
S&P500akcieburzadow jonesnasdaqusa

Netflix ve třetím čtvrtletí zastavil odliv předplatitelů

19.10.2022

Čistý zisk provozovatele americké streamovací služby Netflix ve třetím čtvrtletí meziročně klesl o čtyři procenta...

Čistý zisk provozovatele americké streamovací služby Netflix ve třetím čtvrtletí meziročně klesl o čtyři procenta na 1,4 miliardy dolarů (35 miliard Kč). Firma ale zvýšila tržby a zastavila úbytek předplatitelů, na což její akcie zareagovaly prudkým růstem. Firma výsledky zveřejnila v úterním oznámení akcionářům.

Čtvrtletní tržby se zvýšily o šest procent na 7,9 miliardy dolarů, překonaly tak očekávání analytiků. Firma ve třetím čtvrtletí získala 2,4 milionu nových předplatitelů, zatímco během prvního pololetí o 1,2 milionu předplatitelů přišla. Předpověděla zároveň, že ve čtvrtém čtvrtletí získá dalších 4,5 milionu předplatitelů.

"Díkybohu máme období poklesu za sebou," uvedl spoluředitel podniku Reed Hastings. Firma se podle něj musí dál soustředit na obsah, marketing a systém levnějšího předplatného s reklamou, který se ve vybraných zemích chystá spustit příští měsíc.

"Působivá čísla Netflixu ukazují, že příběh růstu tohoto podniku ještě zdaleka není u konce," uvedl analytik Haris Anwar z investičního serveru Investing.com. Akcie Netflixu po zveřejnění výsledkové zprávy posílily o více než 14 procent.

Systém levnějšího předplatného s reklamou hodlá Netflix spustit 3. listopadu. Bude k dispozici ve 12 zemích, Česká republika ale mezi nimi zatím není. Reklamy budou dlouhé 15 nebo 30 sekund a budou se vysílat během seriálů a filmů nebo před nimi. Na hodinu v průměru připadne čtyři až pět minut reklamy.


Zdroj: ČTK

Investiční příležitosti

Jestli jste již načerpali dost informací, přišel čas zamyslet se, jak je využít. Pokud máte chuť zapojit se do světa investic, stačí si vybrat svou příležitost.

top