investice.cz /magazín

Vaše investiční příležitosti

Bývalý šéf kryptoburzy FTX popřel pokus o podvod

01.12.2022
kryptopenízesoud

Musk jednal s šéfem Applu

01.12.2022
appletwitterusa

ČEZ obdržel na stavbu nového jaderného bloku v Dukovanech tři nabídky

30.11.2022
energetikainvesticeČEZ

Shrnutí výsledků společností z indexu S&P 500

29.11.2022
S&P500akcieburzatržby

Apple je nejcennější značkou na světě

17.10.2019

Podle žebříčku společnosti Interbrand je Apple...

Podle žebříčku společnosti Interbrand je Apple nejcennější značkou na světě. Její hodnota je odhadována na 234,2 miliardy dolarů. K podobnému závěru dospěl i časopis Forbes, který koncem května odhadl hodnotu Applu na 205,5 miliardy dolarů. Značka nakousnutého jablka si udržuje velký náskok před dalšími konkurenty povětšinou z technologického sektoru.

Interbrand se s Forbesem shodují i na druhé nejcennější značce, kterou je Google. V obou žebříčcích je přitom shodně odhadnuta hodnota značky Google na 167,7 miliardy dolarů. Dále se však žebříčky liší. Interbrand si více cení značky Amazon než značky Microsoft, ale Forbes to vidí obráceně. Interbrand rovněž z první desítky úplně vyřadil Facebook. Forbes však značku Facebook zařadil na páté místo.



 

Forbes také do první desítky nezařadil značku Mercedes-Benz, která by podle něj měla být až na 17. místě. Interbrand však značku Mercedes-Benz zařadil na osmé místo hned za značku Toyota. I na dalších pozicích se žebříčky nejcennějších značek výrazně liší, přičemž odhadované ceny značek jsou v některých případech rozdílné o desítky miliard dolarů.



Chcete obchodovat na kapitálových trzích?

Spojte se s těmi nejlepšími právě teď!

Formulář odeslán!

Děkujeme za vyplnění kontaktního formuláře!



"Odhadnout hodnotu nejcennějších značek na světě je komplikované, protože nejsou na prodej. Ve skutečnosti tak nelze přesně zjistit, kolik stojí peněz. Z tohoto důvodu se různé žebříčky nejcennějších značek výrazně odlišují."

Štěpán Křeček, hlavní ekonom BHS

Investiční příležitosti

Jestli jste již načerpali dost informací, přišel čas zamyslet se, jak je využít. Pokud máte chuť zapojit se do světa investic, stačí si vybrat svou příležitost.

top