investice.cz /magazín

Vaše investiční příležitosti

Evropské akcie se kvůli rostoucím obavám z recese propadly

25.09.2022
DAXakcieburzaevropa

Talkshow Offline Štěpána Křečka

25.09.2022
ekonomikaenergetikainvestice

Další propad PMI v Eurozóně nevěstí nic dobrého

25.09.2022
ekonomika

Předpokládaný vývoj v Q3 a Q4 2022, s přihlédnutím k aktuálním rizikům

25.09.2022
ekonomikaevropainflacesvětusa

Amazon otevře obchod s módním oblečením, využije moderní technologie

20.01.2022

Americký internetový prodejce Amazon letos otevře svůj první kamenný obchod s oblečením, který bude využívat...

Americký internetový prodejce Amazon letos otevře svůj první kamenný obchod s oblečením, který bude využívat moderní technologie. Mimo jiné zákazníkům za pomoci algoritmu nabídne, co by si měli vyzkoušet. Informují o tom dnes tiskové agentury.

Obchod Amazon Style blízko Los Angeles bude mít rozlohu 2787 metrů čtverečních. Modelové zboží bude umístěno na stojanech a zákazníci si pomocí mobilní aplikace Amazonu naskenují kód zboží, které se jim líbí, a vyberou barvu a velikost, kterou požadují. Aby si mohli vyzkoušet oblečení, zařadí se do virtuální fronty na zkušební kabinku, kterou odemknou svým chytrým telefonem, jakmile bude připravena.


Zkušební kabinka bude vypadat jako šatna s osobním prostorem, ze které nebude muset zákazník odejít, pokud bude chtít pokračovat v nákupech, uvedla výkonná ředitelka Amazon Style Simoina Vasenová. V každé kabince bude dotyková obrazovka, pomocí které bude moci nakupující požádat o další zboží. To mu personál obchodu doručí do bezpečné oboustranné skříně do několika minut.


"Je to jako kouzelná skříň se zdánlivě nekonečným výběrem," uvedla Vasenová. Kromě oblečení bude obchod nabízet i obuv a doplňky.


Dotykové obrazovky také kupujícím navrhnou zboží k vyzkoušení. Amazon si uchová záznamy o zboží, které zákazník naskenuje, a jeho algoritmus na základě toho nabídne zákazníkovi další, podobné zboží. Zákazníci také budou moci vyplnit dotazník o svém stylu. Když vstoupí do zkušební kabinky, budou pak mít připravené nejen zboží, které si vybrali, ale také další, které vybral Amazon.


Amazon už dříve představil technologii, která pomáhá zákazníkům při výběru oblečení. Nový obchod má za cíl přilákat širokou škálu kupujících a nabídnout stovky značek, dodala Vasenová. Odmítla však uvést jakékoliv další podrobnosti.


Vstup Amazonu do kamenných obchodů s módou přichází v době, kdy podnik sesadil firmu Walmart z prvního místa v prodeji oblečení v USA, mimo jiné díky rozmachu prodeje přes internet v době pandemie. Amazon se v posledních letech prosazuje v oblasti módy, včetně prodeje vlastních značek. V září 2020 spustil internetový obchod s názvem Luxury Stores.


Zdroj: ČTK

„Amazon založil Jeff Bezos v Bellevue ve Washingtonu v červenci 1994. Společnost začala jako online tržiště pro knihy, ale rozšířila se o prodej dalších produktů. Amazon převýšil svou tržní kapitalizací společnost Walmart v roce 2015. Tím se stal nejhodnotnějším maloobchodním řetězcem ve Spojených státech.“

Štěpán Křeček, hlavní ekonom BHS

Investiční příležitosti

Jestli jste již načerpali dost informací, přišel čas zamyslet se, jak je využít. Pokud máte chuť zapojit se do světa investic, stačí si vybrat svou příležitost.

top