Nečekaným vítězem koronavirové krize je výrobce pantoflí Crocs
Na začátku pandemie byl nedostatek roušek a dezinfekcí. Společnosti podnikající v této oblasti...
Na začátku pandemie byl nedostatek roušek a dezinfekcí. Společnosti podnikající v této oblasti proto zažily opravdové žně. Podobný úspěch zaznamenal i Netflix, který zabavil nespočet lidí v domácí izolaci. Mezi vítěze koronavirové krize samozřejmě patří i celá řada dalších společností od biotechnologických počínaje po IT konče.
V rámci pandemie se dařilo i některým společnostem, do kterých bychom to na začátku nejspíš neřekli. Patří mezi ně společnost Crocs, která vyrábí ikonické gumové pantofle. Tuto společnost můžeme zařadit do oděvního a obuvního odvětví, které jako celek zažilo těžké časy. Nicméně Crocs je zajímavá výjimka. Ukazuje nám, že si lidé v rámci pandemie chtějí udělat pohodlí a s estetikou si při tom moc hlavu nelámou.
Na dané téma si můžete poslechnout více v podcastu:
<iframe style="border: none" src="//html5-player.libsyn.com/embed/episode/id/17519165/height/90/theme/custom/thumbnail/yes/direction/backward/render-playlist/no/custom-color/00263e/" height="90" width="100%" scrolling="no" allowfullscreen webkitallowfullscreen mozallowfullscreen oallowfullscreen msallowfullscreen></iframe>
Crocs očekává růst tržeb za rok 2020 o 12 procent na 1,38 miliardy dolarů. Pro letošní rok přitom vyhlíží další růst prodejů o 20 až 25 procent. Investoři si této zajímavosti již všimli. Mohli jsme tak na burze sledovat růst ceny akcií Crocs z úrovně 33 na úroveň 75 dolarů během posledních šesti měsíců.
Pohodlí v kombinaci se snadným dezinfikováním povzbudilo prodeje pantoflí Crocs především u mladších zákazníků. Značce kromě pandemie pomohlo i spojení se zpěvákem Justinem Bieberem a řetězcem rychlého občerstvení KFC. Úspěšným reklamním kanálem se stala sociální síť Tik Tok.
[sc:articleform id=1 articleid=1505]
"Takzvané gumové dřeváky Crocs se během koronavirové krize staly hitem. Kombinace pohodlí a snadného dezinfikování se ukázala jako ta nejlepší možná v době, kdy lidé pracují z domova a bojí se pandemie."