Facebook se vrací ke svým kořenům
Změny Facebooku povedou k poklesu času stráveného v aplikaci, ale pomůžou Facebook očistit jej od bezcenného obsahu...
„Změny Facebooku povedou k poklesu času stráveného v aplikaci, ale pomůžou Facebook očistit jej od bezcenného obsahu a vyvolají více interakce uživatelů, což může pomoci reaktivovat „spící“ a málo aktivní uživatele. V konečném důsledku změna může přispět k růstu počtu aktivních uživatelů. Krátkodobě bude dopad na počet zobrazených reklam pravděpodobně negativní, “ říká hlavní analytik BH Securities Martin Vlček
„Facebook je pod tlakem Twitteru, kterému se díky příliš vysokému podílu všeobecného obsahu typu zpravodajství a značek začal až příliš podobat. A z druhé strany je pod tlakem Snapchatu, který je zase považován za více osobní. Facebook tak přisel o svojí jasnou identitu a musí s tím něco dělat. Rozhodl se vrátit ke kořenům a být znovu více osobní,“ dodává hlavní analytik BH Securities Martin Vlček
Příliš husté zobrazování obecných textů a reklam začalo některé uživatele značně unavovat. Facebook tak již zhruba rok upravuje obsah profilů a zkouší najít řešení. Dnešní opatření představují pouze další krok tímto směrem. Facebook není na trhu jedinou sociální sítí, nemůže si tedy dovolit uživatele příliš odradit nadměrným množstvím zobrazovaného placeného textu a musí uživatelům nabídnout více toho, co skutečně chtějí“ říká hlavní analytik BH Securities Martin Vlček