Meta tvrdí, že reklamy na jejích platformách zvýšily díky AI návratnost výdajů

Zaznamenaly zvýšení návratnosti výdajů v průměru o 32 procent...

Meta tvrdí, že reklamy na jejích platformách zvýšily díky AI návratnost výdajů
 Redakce
Redakce

Reklamy na sociálních sítích společnosti Meta Platforms zaznamenaly díky zapojení umělé inteligence (AI) zvýšení návratnosti výdajů v průměru o 32 procent. V rozhovoru s agenturou Bloomberg to dnes na Světovém ekonomickém fóru (WEF) v Davosu řekla Nicola Mendelsohnová, která ve firmě vede tým Global Business Group.

Mendelsohnová uvedla, ze reklamy využívající AI snížily výdaje při získávání klientů a zákazníků přibližně o 17 procent. Výrazně podle ní také usnadnily proces tvorby kampaní. Zatímco dříve si příprava kampaně vyžádala 15 až 30 kroků, nyní je možné to podle ní zvládnout jedním tlačítkem.

Reklama

Společnost Meta loni pro inzerenty zavedla nástroje generativní AI s funkcemi, které umožňují rychleji vytvářet obrázky a texty a odhadovat úspěšnost reklam. Agentura Bloomberg tento krok spojuje s širším úsilím firmy zlepšit výkonnost a kompenzovat ztrátu údajů o cílení reklamy, o než Meta přišla po změnách ochrany osobních údajů společnosti Apple.


Zdroj: ČTK

Reklama

Vědomosti dne

Proč cena zlata stále roste?

Zlato je cenný kov, který provází lidstvo po tisíciletí. Vždy bylo symbolem bohatství a napříč věky vždy dokázalo udržet svou hodnotu. A právě v tom spočívá jeho přitažlivost pro investory. Je to aktivum, které dlouhodobě obstálo přes všechny krize a ekonomické turbulence. Proč je zlato dobrá investice a proč jeho cena dlouhodobě roste?

Jak začít investovat

Investování je jedním ze způsobů, jak se účinně bránit proti inflaci a ochránit své peníze. Základem však je, poznat nejprve své možnosti, preference a stanovit si realistická očekávání. Váš investiční plán by měl počítat se třemi základy investování - výnosem, rizikem a likviditou.

Co je inflace a jak se projeví v investování?

Již druhá polovina roku 2021 přinášela první predikce možného turbulentního růstu cen v následujícím obdobím. V České republice v té době také začala pomalu stoupat míra meziroční inflace. Ze standardních z posledních let 2-3 % se inflace ke konci roku vyšplhala na 6,6 % a další růst na sebe nenechal dlouho čekat.

Reklama
Reklama