investice.cz

Vaše investiční příležitosti

Walmart bude doručovat objednávky pomocí dronů

25.05.2022
strategietechnologieusa

VW může předstihnout Teslu v prodeji elektromobilů

25.05.2022
EVVWautočesko

Starbucks odchází z ruského trhu

24.05.2022
podnikánírusko

ČEZ nepodal nabídku na odkup zásobníků RWE

24.05.2022
komodityplynČEZ

Zákaznická centra ČEZ se mění v poradenská zaměřená na zelenou energii

14.06.2021

Zákaznická centra energetické společnosti ČEZ, jichž je 24 v ČR, se mění na poradenská...

Zákaznická centra energetické společnosti ČEZ, jichž je 24 v ČR, se mění na poradenská. Chtějí více prosazovat zelenou energii, obnovitelné zdroje a úspory energií. Registrují dlouhodobý úbytek klientů, což posílila pandemie koronaviru. On-line platforma polostátní firmy rostla měsíčně v poslední době o desítky procent. Skupina chystá na konec roku novou verzi rozhraní ČEZ on-line pro počítač, tablet i mobilní telefony. ČTK to řekl ředitel prodeje ČEZ Prodej Jan Foubík.

Společnost dnes otevřela v Plzni první showroom, kde si mohou lidé pořídit na míru fotovoltaické panely na střechy, baterie a systémy k propojení fotovoltaiky s tepelným čerpadlem. "Poslední dva roky registrujeme meziroční nárůst zájmu o 100 procent a letos to bude minimálně stejně," řekl technologický manažer Jakub Rous.


Podle Foubíka chce mít skupina do dvou let menší showroomy ve všech zákaznických centrech. "Dosud bylo možné vidět naše nejnovější technologie jen na veletrzích. Teď máme v Plzni k dispozici hned dva rodinné domy. První jim přiblíží naši fotovoltaiku s bateriovým řešením, vytvořenou na míru českým podmínkám. Druhá ukazuje její fungování ve spojení s tepelným čerpadlem, která umožňuje nastavit řízení podle počasí a ovládat z mobilu také další spotřebiče," řekl mluvčí ČEZ Ota Schnepp.


Rekonstruované centrum Plzeň s plochou 1000 m2, kde pracuje 12 konzultantů, přišlo firmu na deset milionů. "Během covidu se snížila návštěvnost o 13 procent. Některé požadavky úplně vymizely a některé se přelily do neosobní komunikace. Pokles zůstane. Není to dané jen covidem, ale i aktivní prací se zákazníky z on-line kanceláře," řekla manažerka center Slavěna Summerfield. Například výši zálohy by mohli lidé měnit z domova. "V zákaznických centrech si nepřihlásíte jen elektřinu a plyn, ale vyřídíte celkově problematiku energií," uvedl Foubík. Ve třech callcentrech firmy narostl počet dotazů během pandemie o 45 až 50 procent.


Zdroj: ČTK




"Skupina ČEZ plánuje postupně uzavírat uhelné elektrárny. Důvodem jsou tenčící se zásoby hnědého uhlí a snaha snižovat emise skleníkových plynů. Tento proces výrazně ovlivní český energetický mix."

Štěpán Křeček, hlavní ekonom BHS

Investiční příležitosti

Jestli jste již načerpali dost informací, přišel čas zamyslet se, jak je využít. Pokud máte chuť zapojit se do světa investic, stačí si vybrat svou příležitost.

top