Kofola dnes ráno představila kvartální hospodářské výsledky. Firmě se dařilo zejména v České republice a na Slovensku. V Polsku se naopak trápí. Dle společnosti si její značky v Polsku nevytváří silnou pozici. Kofola tak do konce roku chce najít příležitost expandovat formou nových akvizic. Pokud se jí to nepovede, zváží odchod z polského trhu.
Hrubý zisk před odpisy a úroky EBITDA vzrostl o 23,2 procenta na 97 milionů korun. Provozní zisk EBIT dosáhl ztráty 37,3 milionu korun.Oproti loňské vyšší ztrátě došlo tedy ke zlepšení přibližně o 57 milionů korun. Čistý zisk po zdanění dosáhl ztráty 68 milionů korun, podobně jako loni. Celkové tržby meziročně rostly o 6,7 procenta na 1,4 miliardy korun. Bez polského trhu by ale rostly o 10,9 procenta. Tržby na českém trhu ze zvýšily o 14 procent díky silným výsledkům produktů Kofola, Rajec a Vinea. Adriatický region rostl o 17 procent díky Chorvatsku. Značka salaterií a fresh barů UGO zaznamenala růst přibližně o 32 procent.
Majoritní vlastník AETOS navíc navrhuje zvýšení dividendy. Letos chce vyplatit 16,20 korun na akcii. To je o 3,30 korun více než v loňském roce, kdy výplata byla ve výši 13,50 korun na akcii.
Děkujeme za vyplnění kontaktního formuláře!
Nechte nám na sebe spojení, ozveme se Vám zpět.
Četl/a jsem Zásady ochrany osobních údajů a uděluji souhlas se zpracováním svých osobních údajů za podmínek v něm uvedených.
Na Úřadu práce ČR bylo ke konci února 2021 registrováno 311 463 uchazečů...
Společnost Tanemo, patřící do skupiny PPF, zveřejnila zvýšení maximálního objemu...
Značka Volkswagen ze stejnojmenného koncernu plánuje, že do roku 2030...