Firma Facebook si bez ohledu na problémy s osobními daty uživatelů vede po ekonomické stránce famózně. To dokládají i data z prvního čtvrtletí. Příjmy z reklamy se meziročně zvýšily díky rychlému růstu tržeb z mobilní reklamy, a to až o polovinu. Tomu pomohl i růst počtu aktivních uživatelů a zvýšení celkového objemu reklamy. Rostou i marže.
Facebook dominuje v oblasti mobilní reklamy. Tyto příjmy také tvoří již 91 procent všech tržeb společnosti. Pozitivní je i březnový 13procentní nárůst denních i měsíčních aktivních uživatelů oproti stejnému období loňského roku. Na druhé straně je absolutní závislost na mobilní reklamě dvousečná. Pokud by došlo ke zhoršení mobilních finančních ukazatelů, odrazilo by se to na výsledcích firmy.
Rizika pro společnost pramení z regulatorní oblasti, potenciálního nárůstu daní a zejména z nedávných problémů s používáním osobních dat uživatelů. Co se týče samotné obchodní a finanční stránky, firmě se daří velmi dobře. Růst ceny akcií o 7 procent po zveřejnění výsledků potvrzuje, že nyní se investoři rozhodli více soustředit na dobré hospodářské výsledky a méně na potíže s osobními daty uživatelů.
Děkujeme za vyplnění kontaktního formuláře!
Nechte nám na sebe spojení, ozveme se Vám zpět.
Četl/a jsem Zásady ochrany osobních údajů a uděluji souhlas se zpracováním svých osobních údajů za podmínek v něm uvedených.
Dánsko se rozhodlo ukončit používání vakcíny proti nemoci covid-19 firmy AstraZeneca...
Americká internetová společnost Google otevřela nové centrum pro cloudové služby...
Meziroční míra inflace v březnu letošního roku vzrostla o 2,3 procenta, což bylo...