Victoria's Secret mění marketingovou strategii. Prý byla moc sexistická

22.11.2019

Oblíbená značka Victoria's Secret, která se soustředí na prodej dámského spodního prádla, ruší svou každoroční módní přehlídku. Ta má tradici od roku 1995 a k televizním obrazovkám vždy přitáhla miliony diváků. Hodnocení módní přehlídky se však v posledních letech zhoršovalo. Podle kritiků se jednalo o sexistickou akci, kde chyběla rozmanitost.

Značka Victoria's Secret se rozhodla, že kritickým reakcím ustoupí a provede změny v marketingové komunikaci, které budou více reflektovat moderní trendy. Není to poprvé, kdy Victoria's Secret ustoupila kritikům. Například její bývalý marketingový ředitel Ed Razek byl terčem zuřivých reakcí kvůli tomu, že odmítal angažovat transsexuální a plnoštíhlé modelky. Victoria's Secret se nakonec s Edem Razekem rozloučila.


Na dané téma si můžete poslechnout více v podcastu:


 

Victoria's Secret patří společnosti L Brands, kterou trápí velice špatné hospodářské výsledky. Ve třetím čtvrtletí 2019 se společnost L Brands dostala kvůli nízkým prodejům značky Victoria's Secret do ztráty 252 milionů dolarů (5,8 miliardy korun). Z toho je patrné, že by společnost skutečně měla přehodnotit svou dosavadní strategii.


Formulář odeslán!

Děkujeme za vyplnění kontaktního formuláře!

Chcete obchodovat na kapitálových trzích?

Spojte se s těmi nejlepšími právě teď!


Četl/a jsem Zásady ochrany osobních údajů a uděluji souhlas se zpracováním svých osobních údajů za podmínek v něm uvedených.



"Nadnárodní společnosti stále více reflektují moderní trendy s důrazem na rovnost pohlaví, lidská práva a ekologii. Uvědomují si, že špatná pověst značky může negativně ovlivnit hospodářské výsledky. Proto kladou stále vyšší požadavky na firemní kulturu."

Štěpán Křeček, hlavní ekonom BHS

Mohlo by vás také zajímat

Na černou listinu byly dopsány čtyři země

18.02.2020

Evropská unie na jednání ministrů financí doplnila svou černou listinu...

Životní minimum vzroste na 3 860 korun

17.02.2020

Vláda na svém jednání schválila návrh nařízení, podle kterého se...

Česká ekonomika v loňském roce vzrostla o 2,4 procenta

14.02.2020

Podle odhadu Českého statistického úřadu vzrostl hrubý domácí produkt...

BHS
Získejte náskok ve světě investic
Děkujeme za Váš zájem. Zajímavé novinky ze světa investic Vám dorazí na email.
Do té doby můžete informace získávat třeba sledováním našeho magazínu.

Četl/a jsem Zásady ochrany osobních údajů a uděluji souhlas se zpracováním svých osobních údajů za podmínek v něm uvedených.

Ozvěte se
+420 255 710 710 +420 255 710 710