investice.cz

Vaše investiční příležitosti

Victoria's Secret mění marketingovou strategii. Prý byla moc sexistická

22.11.2019

Oblíbená značka Victoria's Secret, která se soustředí na prodej dámského spodního prádla, ruší svou každoroční módní přehlídku. Ta má tradici od roku 1995 a k televizním obrazovkám vždy přitáhla miliony diváků. Hodnocení módní přehlídky se však v posledních letech zhoršovalo. Podle kritiků se jednalo o sexistickou akci, kde chyběla rozmanitost.

Značka Victoria's Secret se rozhodla, že kritickým reakcím ustoupí a provede změny v marketingové komunikaci, které budou více reflektovat moderní trendy. Není to poprvé, kdy Victoria's Secret ustoupila kritikům. Například její bývalý marketingový ředitel Ed Razek byl terčem zuřivých reakcí kvůli tomu, že odmítal angažovat transsexuální a plnoštíhlé modelky. Victoria's Secret se nakonec s Edem Razekem rozloučila.


Na dané téma si můžete poslechnout více v podcastu:


 

Victoria's Secret patří společnosti L Brands, kterou trápí velice špatné hospodářské výsledky. Ve třetím čtvrtletí 2019 se společnost L Brands dostala kvůli nízkým prodejům značky Victoria's Secret do ztráty 252 milionů dolarů (5,8 miliardy korun). Z toho je patrné, že by společnost skutečně měla přehodnotit svou dosavadní strategii.


Formulář odeslán!

Děkujeme za vyplnění kontaktního formuláře!

Chcete obchodovat na kapitálových trzích?

Spojte se s těmi nejlepšími právě teď!


Četl/a jsem Zásady ochrany osobních údajů a uděluji souhlas se zpracováním svých osobních údajů za podmínek v něm uvedených.



"Nadnárodní společnosti stále více reflektují moderní trendy s důrazem na rovnost pohlaví, lidská práva a ekologii. Uvědomují si, že špatná pověst značky může negativně ovlivnit hospodářské výsledky. Proto kladou stále vyšší požadavky na firemní kulturu."

Štěpán Křeček, hlavní ekonom BHS

Mohlo by vás také zajímat

Lidé začínají realizovat odloženou spotřebu

06.05.2021

Podle březnových dat očištěných o kalendářní vlivy došlo k meziročnímu zvýšení maloobchodních...

Saúdskoarabský ropný gigant Aramco zvýšil čtvrtletní zisk o 30 procent

05.05.2021

Saúdskoarabská ropná společnost Saudi Aramco v prvním čtvrtletí zvýšila čistý zisk meziročně o...

Automobilka Ferrari zvýšila zisk, její akcie však oslabily

05.05.2021

Italský výrobce luxusních sportovních automobilů Ferrari v prvním čtvrtletí zvýšil čistý zisk...

top