Realizované dluhopisy

Prospekt dluhopisu ZOOT

Podle veřejného průzkumu společnosti Lovebrand je ZOOT vnímána jako love brand; nejmladší značka s největším růstovým potenciálem v České republice.

Společnost ZOOT a.s., zabývající se prodejem oblečení a doplňků, byla založena v roce 2009. Jako první představila koncept, který kombinuje internetový obchod a kamenné prodejny, tzv. Výdejny Radosti a díky tomu získala vedoucí pozici na trhu podobně jako dříve Amazon v USA nebo Zalando v Německu.

Nyní ZOOT prodává zboží více než 350 značek včetně vlastních vysoko-maržových. Firma staví na kombinaci lokálních a obecných zkušeností, používá webové stránky v lokálních jazycích, které nabízejí specifický obsah, včetně módních kolekcí pro každou zemi. Tento model je kombinován se sítí kamenných obchodů („zkoušíren“), které budují lokální známost a důvěryhodnost.

ZOOT pravidelně vydává vlastní módní časopis v nákladu 100 tis. výtisků, registruje 31 mil. návštěv webových stránek ročně; má více než 400 tis. registrovaných odběratelů novinek a 150 tis. aktivních uživatelů.

BH Securities a.s. má povolení k užití Základního prospektu v rámci veřejné nabídky a společnost je oprávněna k nabízení předmětných cenných papírů během období veřejné nabídky.

Při této činnosti se spoléhá a odkazuje na Základní prospekt.

Tip: přečtěte si - Jak investovat peníze   Nejmenší možná investice do dluhopisů, aby se vyplatila

Formulář odeslán!

Děkujeme za Váš zájem. Informaci předáváme kolegům,
kteří mají tento produkt na starosti.

Četl/a jsem Zásady ochrany osobních údajů a uděluji souhlas se zpracováním svých osobních údajů za podmínek v něm uvedených.

BHS
Získejte náskok ve světě investic
Děkujeme za Váš zájem. Zajímavé novinky ze světa investic Vám dorazí na email.
Do té doby můžete informace získávat třeba sledováním našeho magazínu.

Četl/a jsem Zásady ochrany osobních údajů a uděluji souhlas se zpracováním svých osobních údajů za podmínek v něm uvedených.

Ozvěte se
+420 255 710 710 +420 255 710 710