investice.cz

Vaše investiční příležitosti

Společnost Nike se rozhodla opustit ruský trh

23.06.2022
podnikánírusko

V Česku vzrostla spotřeba padělaných cigaret o 90 procent

23.06.2022
evropaněmeckozdravíčesko

Danone omezuje sortiment kvůli inflaci

22.06.2022
inflacepodnikánístrategie

Google se dohodl na urovnání sporu za zpravodajský obsah

22.06.2022
evropagoogleregulacesoud

H&M spustí svůj internetový second hand Sellpy v dalších 20 zemích EU

31.05.2021

Švédský internetový second hand Sellpy bude k dispozici zájemcům v dalších dvaceti evropských...

Švédský internetový second hand Sellpy bude k dispozici zájemcům v dalších dvaceti evropských zemích. Firma, kterou vlastní oděvní řetězec H&M, sází na to, že bude nadále růst poptávka po udržitelné módě. Celkem tak budou moci nabídky internetového obchodu využít lidé ve 24 zemích. Vyplývá to z dnešního sdělení H&M. Které země to budou, ale firma neupřesnila.

Sellpy se stará o celý proces prodeje, od vyzvednutí zboží přímo u prodejců doma, přes fotografování po jeho prodej a dopravu. Provoz ve Švédsku firma zahájila v roce 2014. V současnosti mohou jejich služeb využívat zájemci také v Německu, Rakousku a Nizozemsku.


Firma uvedla, že prodej použitého oblečení je jedním z nejrychleji rostoucích segmentů v módním průmyslu. "Každý zakoupený použitý oděv šetří zdroje naší planety. Poptávka na našich nových trzích rychle roste," uvedl ředitel pro expanzi Gustav Wessman.


H&M kupila první podíl v Sellpy v roce 2015. Od té doby investovala do firmy více než 20 milionů eur (509 milionů Kč) a nyní ve firmě vlastní zhruba 70procentní podíl, řekl Wessman agentuře Reuters. Podle svých internetových stránek má Sellpy více než 500 zaměstnanců a na svých stránkách prodala už více než deset milionů položek.


Zdroj: ČTK




"Koronavirus výrazně snížil poptávku po nákupu formálních oděvů, protože vedl k rušení společenských akcí. Poptávka po ležérní módě vykázala vyšší míru stability, přesto ji lze označit za nedostatečnou. V následujících měsících proto může dojít ke krachům některých módních značek."

Štěpán Křeček, hlavní ekonom BHS

Investiční příležitosti

Jestli jste již načerpali dost informací, přišel čas zamyslet se, jak je využít. Pokud máte chuť zapojit se do světa investic, stačí si vybrat svou příležitost.

top