Facebook se vrací ke svým kořenům

15.01.2018

„Změny Facebooku povedou k poklesu času stráveného v aplikaci, ale pomůžou Facebook očistit jej od bezcenného obsahu a vyvolají více interakce uživatelů, což může pomoci reaktivovat „spící“ a málo aktivní uživatele. V konečném důsledku změna může přispět k růstu počtu aktivních uživatelů. Krátkodobě bude dopad na počet zobrazených reklam pravděpodobně negativní, “ říká hlavní analytik BH Securities Martin Vlček

„Facebook je pod tlakem Twitteru, kterému se díky příliš vysokému podílu všeobecného obsahu typu zpravodajství a značek začal až příliš podobat. A z druhé strany je pod tlakem Snapchatu, který je zase považován za více osobní. Facebook tak přisel o svojí jasnou identitu a musí s tím něco dělat. Rozhodl se vrátit ke kořenům a být znovu více osobní,“ dodává hlavní analytik BH Securities Martin Vlček

Příliš husté zobrazování obecných textů a reklam začalo některé uživatele značně unavovat. Facebook tak již zhruba rok upravuje obsah profilů a zkouší najít řešení. Dnešní opatření představují pouze další krok tímto směrem. Facebook není na trhu jedinou sociální sítí, nemůže si tedy dovolit uživatele příliš odradit nadměrným množstvím zobrazovaného placeného textu a musí uživatelům nabídnout více toho, co skutečně chtějí“ říká hlavní analytik BH Securities Martin Vlček

Mohlo by vás také zajímat

Black Friday na český způsob

03.12.2019

Ve Spojených státech je po svátku Díkůvzdání zvykem vyrazit do...

Konzumace alkoholu a cigaret vzrostla

02.12.2019

Když se podíváme na historická data, zjistíme, že v...

Elektřina zdraží, cena plynu bude stagnovat

28.11.2019

Energetický regulační úřad, který stanovuje výši cen regulovaných složek...

BHS
Získejte náskok ve světě investic
Děkujeme za Váš zájem. Zajímavé novinky ze světa investic Vám dorazí na email.
Do té doby můžete informace získávat třeba sledováním našeho magazínu.

Četl/a jsem Zásady ochrany osobních údajů a uděluji souhlas se zpracováním svých osobních údajů za podmínek v něm uvedených.

Ozvěte se
+420 255 710 710 +420 255 710 710