investice.cz

Vaše investiční příležitosti

Británie pokutovala Facebook v souvislosti s převzetím služby Giphy

20.10.2021
britániefacebooksoud

Zákazníci Moseru si mohou navrhnout online vlastní křišťálový výrobek

20.10.2021
ecommercepodnikáníčesko

Čína tlačí na McDonald's, aby před olympiádou přijímal digitální měnu

20.10.2021
bankamcdonaldsčína

Streamovací služba Spotify najme stovky lidí, aby povzbudila prodej reklamy

19.10.2021
evropaspotify

Coca-Cole klesly tržby i zisk

22.10.2020

Největšímu světovému výrobci nealkoholických nápojů, americké společnosti Coca-Cola, klesl ve třetím...

Největšímu světovému výrobci nealkoholických nápojů, americké společnosti Coca-Cola, klesl ve třetím čtvrtletí zisk i tržby. Vliv měly zejména dopady pandemie, protože firma prodává část produkce v restauracích, které musely v mnoha zemích omezit provoz. Čistý zisk meziročně klesl na 1,74 miliardy z 2,59 miliardy dolarů (40,1 miliardy Kč) před rokem, oznámila dnes firma.

Tržby se snížily o devět procent na 8,7 miliardy dolarů (200 miliard Kč). Překonaly však odhady, protože firma těžila z částečného znovuotevření kin a restaurací. Ty byly v některých zemích několik měsíců zavřené právě kvůli pandemii.


Zhruba polovina tržeb Coca-Coly pochází z prodeje v restauracích, v kinech a na dalších veřejných místech. Pro firmu bylo proto uplynulé čtvrtletí náročné, ale pomohlo jí, že si spotřebitelé vytvářeli i domácí zásoby nápojů.


"I když je před námi stále mnoho úkolů, pokrok v uplynulém čtvrtletí mi dává jistotu, že jsme na správné cestě," uvedl generální ředitel James Quincey. Objem prodaných nápojů se v uplynulém čtvrtletí snížil o čtyři procenta, ve druhém čtvrtletí se jich ještě prodalo o 16 procent méně.


Zdroj: ČTK



"Koncem srpna společnost Coca-Cola oznámila, že zruší tisíce pracovních míst. Uzavření barů, restaurací a dalších podniků má za následek klesající poptávku po Coca-Cole."

Štěpán Křeček, hlavní ekonom BHS

Investiční příležitosti

I zde napíšeme několik vět, které navážou na předchozí text. Tentokrát vedeme možnost využít informace získané sledováním obsahu v praxi a vyzveme lidi, aby využili jeden z investičních produktů a sami se do světa investic zapojili.

top