investice.cz

Vaše investiční příležitosti

Česká spořitelna může odkoupit úvěrové portfolium Sberbank CZ

07.12.2022
akvizicebankainvesticečesko

Boeing vyrobil poslední letadlo 747

07.12.2022
boeingsvět

Tržby obchodníků dramaticky klesají

06.12.2022
obchodtržbyčesko

TSMC postaví druhý závod na čipy v Arizoně

06.12.2022
investicetsmcusa

Coca-Cola zaplatí 5,6 miliardy dolarů, aby ovládla značku BodyArmor

01.11.2021

Americký výrobce nealkoholických nápojů Coca-Cola zaplatí 5,6 miliardy dolarů (124 miliard Kč), aby získal plnou kontrolu...

Americký výrobce nealkoholických nápojů Coca-Cola zaplatí 5,6 miliardy dolarů (124 miliard Kč), aby získal plnou kontrolu nad značkou nápojů pro sportovce BodyArmor. Informoval o tom list The Wall Street Journal s odvoláním na zdroje obeznámené se situací. Coca-Cola již ve firmě BodyArmor vlastní 30procentní podíl. Zbývajících 70 procent nyní podle zdrojů kupuje od zakladatelů podniku a investorů, včetně skupiny profesionálních sportovců, například basketbalisty Jamesa Hardena či baseballisty Mikea Trouta.

Transakce ohodnocuje celou společnost BodyArmor na osm miliard dolarů. Coca-Cola tímto krokem zostřuje konkurenční boj se značkou Gatorade, která trhu s nápoji pro sportovce dominuje a která je součástí rivala PepsiCo, píše The Wall Street Journal.


Zdroje uvedly, že zhruba 400 milionů dolarů za podíl ve firmě BodyArmor v rámci transakce získá pozůstalost legendárního basketbalisty Kobeho Bryanta, který do podniku investoval již v prvních letech jeho fungování.


Společnost BodyArmor vznikla v roce 2011. Bryant podle zdrojů do podniku investoval šest milionů dolarů a před svou smrtí při loňské havárii vrtulníků působil v jeho správní radě.


Zdroj: ČTK

„Uzavření barů, restaurací a dalších podniků v průběhu pandemie mělo za následek propouštění ve společnosti Coca-Cola.“

Štěpán Křeček, hlavní ekonom BHS

Investiční příležitosti

Jestli jste již načerpali dost informací, přišel čas zamyslet se, jak je využít. Pokud máte chuť zapojit se do světa investic, stačí si vybrat svou příležitost.

top